Sticker hem till Bea och länsar glasspaketet

Ihihihi vad glad jag är idag~! Jag vet inte varför, kanske har att göra med att det är sommar... Så är det nog.
Det har ju varit så sjukt skönt väder idag! Satt hemma hos Bea i en av hennes solstolar och käkade glass nu på eftermiddagen. Satt där med Liisa, Amanda och Bea. Alice låg och kräktes hela natten så hen kunde inte vara med, men hen kommer typ till skolan imorgon, najs för jag har saknat henom.
Svängde förbi Alices hus en kortis och stod och oroade mig för att det var kräk-baciller i liften, så vi gick ut på verandan och snackade sitället, men sen lämnade jag kräk-äcklet för att sticka hem till Bea. Bra val, jag fick ju glass...

På vägen hem till Bea plockade jag lite blommor... Och de vätskade av sig på mig så nu luktar mina händer äcklig växt! Bläh. Vi kastade dom vid lekplatsen. Just det, blom-jävlar, så går det när man stinker!

Åh, sitter här med en påse av Yrsas "skogsgodis". Det är nötter med russin, tranbär och bitar av mörk choklad och det är så sjukt gott! Vill bara äta sönder det. Nam nam nam~
Men nu ska jag gå och laga mat... Är typ lite försenad. Iih, skynda skynda... DESSUTOM ÄR JAG KISSNÖDIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0