Slang på G!

Okej, för det första har jag en så kallad confession: Ja, jag använder asful slang. Men jag gillar't! Älskar att skriva/säga saker som kirra, slagga, kubba och dirre. Det är ju asroligt just för att man låter som en blandning av någon kompis tjecka och pinsamma pappa och en mellanstadie/högstadie-kille. Bästa blandningen ju. Den ena leder till den andra.
Vissa somliga (talyz) påstår att det blöder i ögonen av att läsa mina slang-uttryck. Men det påstår vissa somliga jag är fel! Talyz har alltid fel, så är det helt enkelt. Världens logik.

För övrigt är det här inläggets rubrik äckligt tjeck.

Kommentarer
Postat av: talyz

Ont, det gör ont, men ändå, jag har klarat mig rätt länge, jag börjar bli van~

2010-05-21 @ 23:21:26
Postat av: Rufus

xDDD Fint, du.

2010-05-21 @ 23:46:35
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Arla

Käck stavas det! Annars blir det en från Tjeckien.

2010-05-22 @ 09:25:28
URL: http://ekologik.se/arild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0