Vad i helvete!? <3

http://www.youtube.com/watch?v=oGgvKizGJiQ

Den här snubben har fan det coolaste bidraget jag sett någosin i Eurovision Song Contest. Ni måste klicka på länken, ni kommer bli lyckliga!
För övrigt har jag precis varit nere vid vattnet med kompisarna Alice, Amanda, Hugo, Manfred, Felix och Pontus.
Det var asnajs och vi lekte världens bästa lek:

Alla fyller munnarna så mycket de kan med vatten. Sedan ställer sig alla i ring och den som har vattnet kvar i munnen längst vinner.
Det är verkligen sjukt svårt att hålla sig för skratt, speciellt eftersom att Pontus ser ut som ett jävla retard!
Den här leken är skitrolig, seriöst, testa den! Den kanske låter lite efterbliven, men testa! Ett tips kan vara att ha badkläder på när ni leker den eftersom att man kan bli lite blöt. Men det är det värt!

Vi har även börjat skriva en lista på vad jag har ätit under vattnet. Än så länge står följande:

Citron
Gul paprika
Bubbelvatten
Cocktailtomat
Lök
Köttbulle
Lakritskaka

Jag tror det var allt, det står i Amandas mobil. Hen har gjort en anteckning där det står. Förra sommaren höll jag också på att käka saker under vattnet. Allt från kladdkaka till chips till pannkaka med sylt. Men jag skrev aldrig upp det, men det här sommaren blir det andra bullar!

På tal om det här så var det typ någon okänd snubbe som kom fram till mig i skolan förut som bah:

Killen: "Är det sant att du har käkat chips under vattnet!?"
Jag: "...Hur fan visste du det!?"
Killen: "Jag visste det!"

Sen gick hen iväg och lämnade en väldigt förvirrad Rufus bakom sig...

Kommentarer
Postat av: Arla

Har du ätit alla de där sakerna den här sommaren? o.O

2010-05-22 @ 19:25:48
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Rufus

Arla: Ja! :D Vadårå? Jag arbetar snabbt! *är äta-saker-under-vattnet-ninjaN^*

2010-05-22 @ 19:44:00
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0