Wohoo lycka!

I alla fall, jag satt ju och snackade med min gamla gitarrlärare i väntrummet. Hen har hört mig sjunga på hens lektioner och så var hen och kollade på mig någon gång då jag hade blivit utvald att uppträda på någon grej som Musikania (en musikskola) hade gjort... Deras band (man kan anmäla sig till musikania om att man vill spela ett band, så sätter de ihop band med folk som vill det och hjälper dom att lära sig spela med varandra och så) skulle spela på Folkets Hus (något kulturhus i Orminge Centrum)  och jag och en annan tjej skulle sjunga solo. Då var hen där och lyssnade.

Vi satt där och snackade om musik och vad man ska göra efter skolan och så, och hen smickrade mig som fan och snackade lite om sin egen verksamhet. Hen hade tydligen ett skivbolag som hen hade releasat egna skivor och några andras med, och hen gav mig sitt visitkort och sade att jag skulle ta kontakt med henom när jag gjort några låtar och att hen skulle hjälpa mig då.
Jag vet inte riktigt vad det här innebär, men det är i alla fall bra! Nu har jag ett skivbolag att kontakta om jag får för mig att satsa på sångkarriär. Och hen verkade mer än villig att hjälpa mig med det här.
Det här förbättrade i alla fall mitt urusla sjukhusbesök~

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaså... Hmm..? Nä det visste jag inte. Men vafan det lät gulligt xD

2010-05-29 @ 19:19:36
URL: http://lifeofbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0