BILDUPPLADDAREN

ÅÅÅÅH TRÖTT JAG BLIR. Varför fungerar aldrig bilduppladdaren när jag verkligen behöver den!? Tror detta är slutet på vår vänskap.

Var hos bror så str i Uppsala från fredag till lördag och vi hade asmysigt! :D

Just det! På tåget hem hände sjukaste saken! Det sätter sig en kille (som faktiskt ser bra ut) framför mig. Och när hen sätter sig vänder hen sig om och viftar med ögonbrynen åt mig.
Och under hela resan vänder hen sig om hela tiden och kikar på mig och viftar med ögonbrynen och blinkar med ena ögat. Tilslut efter en halvtimme får jag nog, och närsta gång en viftar med ögonbrynen lutar jag mig fram och säger:
"Ursäkta mig, men skulle du kunna sluta sitta och kika på mig hela tiden och hålla på och vifta med ögonbrynen och blinka? Tack."

Det satt en tant två säten ifrån som började fnissa. :D
Några minuter senare reser Mr. Ögonbryn på sig och byter vagn.

Johnis mötte mig på Centralen och jag sov hos honom. På morgonen (morgon för mig är 13.15) nästa dag hämtar mina päron upp mig by car och vi åker till Norreli-norrköping och ser på musikalen Chicago. Jag äter en jävla massa laxmacka och brownie i caféet i pausen, så när vi sedan äter middag på en thairestaurang efteråt så orkar jag bara en förrätt.

Aja, asvärd helg i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0