Dålig stämning

Nu står det en italienare i badrummet. Jag känner henne inte. Hon känner inte mig.
Men fan, denna dåliga stämning kan vi klara av! :D

Det bästa var i bilen hem igår.
Vi hämtade italienarne typ klockan fyra på natten inne vid T-centralen.
Jag och Victor och hans pappa sam-åkte för att hämta båda våra italienare samtidigt, så i bilen hem sedan satt min italienare, victors italienare, Victors pappa Torbjörn, jag och Victor. Och det var helt tyst i bilen nästan HELA vägen hem...
Victors pappa kom med kommentaren, när vi satte oss i bilen: "Yes, and put on the seatbelts! I'ts against the law here in sweden not to have seatbelts on!"
Victors Italienare: "......yes. We have that i Italy too..."
Sedan blev det riktigt dålig stämning hela resan hem sen.

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

xD

2010-11-10 @ 12:09:20
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Arla

Hahaha.



Baka kanelbullar åt dem.

2010-11-10 @ 21:12:04
URL: http://ekologik.se/arild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0