FEKKEEEEE

Okej! Fekke hos Ella med italianos idag!!
Fifan vad lamt det var :D Men fan, jag gillar lamt! Det passar mig!

I alla fall, vi hör börjat säga "min parvel" istället för "min italienare" när vi snackar om italienarna, för "min italienare" kan dom nog förstå vad det betyder... Så vi sitter och snackar skit om dom med varandra när dom siter bredvid :D
Väldigt taskigt, men vafan, dom är sjuka i huvudet. ):

Vi bakade ju pepparakor med dom här om dagen...
Asså shit!! Italianos goin' crazy! Kommer säkert foton på peparkakorna dom gjorde på facebook sedan, då ska jag se till att ni ska få se!
De dekorerade liksom inte bara pepparkakorna, de dekorerade allt.
Finns en sjuk liten jävel med glasögon som heter Roberto. Han dekorerade min hand med sockersprits och m&m:s... Jag vågade inte säga emot. Var för rädd. Vågade bara sitta där och le lite osäkert.

...

Vågade inte ta bort det sen heller, så det satt kvar där hela kvällen. );

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

xDDD

2010-11-18 @ 19:03:04
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0