Gothenburg


+
Arla och Pluva är här och det är asmysigt att få vara med dom!
Jag gillar själva staden! Asså spårvagn<3
Jag slipper Yrsa :D
min dotter är dum mot mig:-((
....punkten ovanför asså. Yrsa tog min dator och ändrade i inlägget.
Min prao är så STÖRT kul! Vill inte gå därifrån på eftermiddagen. :D

-
1. Det är kallt som i en isbjörns rövhål asså! Till och med Vikinga-Agnes fryser. Men ska köpa en jacka med foder någon gång snart, då jävla fryser man inte! Hehehe.
2. JAG ÄR SJUK. Det har i och för sig inte med Göteborg att göra...
3. VI FÅR FISKGRATÄNG TILL MIDDAG IDAG. D8 Jag som inte ens klarar av att se andra äta fiskgratäng!


Detta är enbart hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0