Hello..... Italian people!

Woho jippi yahoo! Höstlov.
Detta höstlov är awesome, eftersom att mina föräldrar åker bort (vilket de gör varje lov och lämnar mig kvar här ensam) så Johan kan vara här hela lovet!
Just nu är hen dock en kort vända hemma hos sig för att hämta lite kläde och handla.

Sen så var det något jag tänkte på.... Vad var det?
Sitter och lyssnar på Backstreet Boys och låter tiden passera. Borde gå ut och göra något. Hämta ved eller något..... Fast det gjorde vi igår så det kan jag inte. Fan.
Förövrigt har mitt psyke förändrats lite på senaste tiden.

Just det! Italienare! De är ett bra ämne att ta upp.
Om ungefär exakt en vecka kommer det en bunt italienare till Sverige. Och gissa vilka de ska bo hos? MIG.
Okej, alla sjutton itealinare ska inte bo hos mig, men en av dom. Och de andra ska fördelas ut hos de andra i min klass. Så hela min klass kommer ha varsin italienare att dras med i en vecka.
Vad positivt kommer ut av detta? Jo: I vår får vår klass åka till dessa italienare och besöka dom där borta i medelhavsstöveln. :D
Asnajs.

Kommentarer
Postat av: Arla

Let's-eh go! I'm a-gonna win!

2010-11-03 @ 02:03:45
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Agnes

Arla: ....Va? JAHAAA! ITALIENARE! ;D I leh see

2010-11-03 @ 02:59:26
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Mikusagi

My-a password was not-a "Luigi". It was-a "spaghetti"!

2010-11-03 @ 22:46:09
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0