Prao-schema UPPDATERAS DAGLIGEN FRAM TILLS PÅ FREDAG

ASSÅ MIN PRAO ÄR BÄST. Detta inlägg kommer att uppdateras varje dag. :D

Mitt schema:
Måndag: 10.00-15.00
Idag har jag åkt runt i en asrolig liten cp-hiss! Var aslångt upp i scentaken i en liten järnbur som satt på en järnpinne. Så sköt praoledarn runt den där brandstegemaskinen så jag åkt runt där uppe. Var askul! Så fick jag köra den där lilla buren upp och ner och ta ner stora teaterspotlights. Asroligt!
Och praoledaren är cp-rolig också! Skämtar och beter sig som typ en tonåring fastän hon är en dam på 50+. Bästa med henne är att hon liksom litar på mig och låter mig göra viktiga saker som att hantera asdyra teaterlampor och packa in rekvisita från 1800-talet.
Sen när jag inte har några speciella roliga arbetsuppgifter så får jag sitta i den mysiga teaterkällaren med all rekvisita och lyssna på radio och sortera lampfilter. Det är asmysigt! Stannade fan kvar extra länge för att det var så mysipys :)

Tisdag: 14.00-21.30
Minns fan inte riktigt vad som skulle ske denna dag... Återstår att se! :D Konsert eller nåt på kvällen i alla fall.
Update: Jag är way too sick för att ens röra på huvudet. D; Blir ingen prao idag...

Onsdag: 07.00-16.00
Minns inte den här dagen heller...
Update: SKulle ha varit på föreläsningar som jag faktiskt asgärna ville gå på. Verkade asspännande! Men har spytt hela dagen så blev inget med det...

Torsdag: Ev. 16.00 annars 19.30-22.00
Om jag åker dit 16.00 så får jag vara med på en av deras repetiotioner. Och om jag kommer dit senare ska jag bara sitta i publiken och kolla på Galenskaparna och Aftershaves föreställning Hagmans Konditori. Den ska tydligen vara asrolig. NAJS PRAO YAO.
Update: Fick vara hemma då jag hade spytt dagen innan... Man får inte riskera att smitta skådespelarna. ): Så jag gick på smyckesrea på HM istöllet. Alla smycken kostade 10 kronor. :D Asvärt!

Fredag:  18.00-22.00
Ska vara med på föreställningen Hagmans Konditori fast bakom scenen. Ska bli asintressant oh roligt!
Update: Satt i publiken istället då jag inte såg föreställningen innan. Den var asbra! Var även på fredagen jag fick träffa Galenskaparna och Aftershave. VAR ASKUL! Höll på att vända ut och in på mig själv utav lycka. :D

Som sagt (några gånger), så kommer detta inlägg uppdateras var dag om hur dagen varit. SO CHECK THIS OUT AGAIN YAO.

Kommentarer
Postat av: Arla

Det är gay att uppdatera blogginlägg löpande.

2010-11-29 @ 23:22:48
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Mikusagi

Nähe Rikets sal brukar ha liveblogg när de har föreställning! Alltså är det... vänta, gay är bra... ARLA! xO

2010-11-30 @ 23:19:11
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0