Sålålångsålänge!

TJING PAX ALLA MINA KÄRA VÄNNER. Asbilliga skor på H&M som innan kostade 350 eller något däromkring, nu kostar de inte ens 200 kronor. 8D Säkert askassa, men vafan. Billiga och bra.
That's how I roll, LidL och Deichmann!!
(Okej inte LidL, eftersom att vi har konsumkort. Men ändå!)



Nu drar Ruffepuffe till Gothenburg! :D Hare så bra här hemma.
Dessa magnifika män (och kvinna) ska jag få träffa och det ska bi så stört kul! Har fan sett deras film Stinsen Brinner mer än hälsosamt många gånger. (Och ja, jag har FAN I MIG sett den fler gånger än vad alla ni andra där ute har sett era Disney-filmer och Harry Potter-filmer! Ni har kanske sett Harry Potter 2 tusentals gånger, men det kan inte mäta sig med min kärlek till Stinsen Brinner. HAH!)

http://home.swipnet.se/~w-36529/galleri/gas.jpg

Gaaah kan inte väntaaa! <3 DETTA ÄR FAN STORT.



So long så länge!

Kommentarer
Postat av: Metral

Lidl, det är ju så jag rullar. Billigast och bäst kvarg. Överlägset.

2010-11-27 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0