Vännerna...

Hej hej hej.
Den här veckan hade jag tänkt ägna åt att träffa massa vänner jag inte har träffat på länge. Det har liksom blivit så att jag har börjat dissa mina vänner en jävla massa sedan jag och Johan blev ihop. Astrist. D;
Så jag tyckte att detta var en fin plan... Men vad händer? Jo! Stort spanskaprov i veckan som måste pluggas till och så blir jag sjuk också! ASROLIGT. ELLER EJ.

Och nästa vecka åker jag till Göteborg för att praoa med på Lorensbergteatern med Galenskaparna. Mina största idoler sedan jag var såhär liten: *Visar mellan tummen och pekfingret*

Aja, min kompis-plan får fortsätta efter prao-veckan!

Kommentarer
Postat av: Grim

Bro's before hoes!

2010-11-25 @ 22:43:46
URL: http://grimfox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0