Awesome

Igår var awesome!
Vaknade av att Alice ringde och frågade om jag ville förlja med in till stan och kolla i second-hand-affärer. Följer med och hittar en väska för 40 spänn och köper den,
Awesome.
På vägen hem bestämmer vi oss för att köpa bananer och choklad för att senare på kvällen göra chokladbananer.
Dock så hinner vi bara köpa bananer innan vi måste springa till bussen. Men väl på bussen bestämmer vi oss för att vi måste ha den där chokladen. Så vi går av bussen och tar första bästa buss tillbaka till Orminge. Vi köper choklad och sedan hänger vi med Victor och missar nästa buss med flit för att kunna klättra i träd och spionera på en fest.
Awesome.
Kommer hem, hänger med Felix, Pontus och Alice ett tag tills Ponkie går hem. Natten spenderas tillsammans med ALice och Felix och vi har verkligen asmysigt.
Awesome.

Kommentarer
Postat av: Alice

Awsome is the word.

2010-10-25 @ 10:53:31
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bird is the word!

2010-10-25 @ 19:59:30
Postat av: Alice

Nä.

2010-10-26 @ 18:28:50
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, det är så gott med choklad. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 18:23:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0