Inget jävla "sjuk" här inte

SJUK. Hör ni det!? Sjuk!!
Inte "sjuk"!!!

Myrsjöloppet var idag. Det vill säga hela skolan springer ett marathon.
Många är "sjuka" just denna dag så därför kommer alla säga såhär kommande veckan: "Jaså Agnes... Hörde att du var 'sjuk' på myrsjöloppet! Fan vad svagt av dig hörredu..."
INGEN kommer att tro på mig. Hör redan Oskar röst i huvudet... "AGNES DU ÄR SÅ JÄVLA KASS. JAG SPRANG PÅ 30 MINUTER OCH JAG HAR EN EPA-TRAKTOR!!"
Och dessutom skulle jag hem till Johan ikväll, men icke sade nicke! Eller det var Yrsa som sade icke, inte nicke..
ANYWAYS. Om vi kan bortse från mina tråkiga skämt ett tag!
Ponkie och Hugo kanske kommer förbi snart dock så drar vi hem till Bea, men förmodligen inte då jag är sjuk...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oskar på pricken där va!

2010-10-16 @ 18:52:46
Postat av: Metral

Jag hörde att du var "sjuk" under myrsjöloppet.

Svagt, Rufus. Svagt. :(

2010-10-17 @ 13:56:03
Postat av: Arla

Maratonlopp är alltid 42 km.

http://blog.winemag.com/editors/wp-content/uploads/2010/08/KnowitAll2.jpg

2010-10-30 @ 11:31:43
URL: http://ekologik.se/arild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0