AAAAJJJ

Helvete. Ramlade precis ihop på golvet och slog armbågen hårt som fan i ett bordshörn.
ANledning? Jag reste mig från soffan, gick några steg och fick sedan yrselattack. Så benen vek sig och jag låg på golvet. Och hade jävligt ont i armbågen...
Detta händer ganska ofta. Är ganska vanligt också! Ni vet när man reser sig så gungar det till lite och man ser lite flimmer? Jag har bara jävligt grovt sådant... Allting gungar, jag ser ingenting, och benen viker sig och jag faller. Oftast så hinner jag gripa tag i något eller gå ner på huk och återfå balansen innan jag faller. Men ibland inte...
Är ganska kul faktiskt! :D Som värsta knarkattacken. Förutom när det händer på allmän plats eller när jag gör illa mig... Eller när man är med folk som inte är vana, så att man måste förklara det. Därför jag förklarar här så vet ni vad som händer!! :DD
Är inte alls farligt, bara så ni vet.Och det händer ju inte varje gång jag reser mig heller. Är inte riktigt klar med vad det beror på... Men jag har mina teorier. Man kanske borde gå och undersöka det?



För övrigt så är mitt hår sjuuukt mjukt just nu! Sitter och leker med det och bara njuter. :D Jag älskar inpackning <3

Kommentarer
Postat av: DoktorN

Då ska man ju böja huvet framåt, så blodet rusar ner.

2010-09-12 @ 15:17:22
Postat av: Rufus

Ponkie (?): Jaah brukar göra det.

2010-09-12 @ 15:24:40
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Uttråkad pojké!

Jag har tråkigt...Så jag läser tjejernas bloggar! 8D

2010-09-12 @ 15:29:40
Postat av: Rufus

Ponkie: Haha använder alias så att ingen ska märka... xD

2010-09-13 @ 16:52:39
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Mikusagi

JAG FÅR OCKSÅ BLODTRYCKSFALL! Eller vad det heter. På engelska har det ett knarkinspirerat namn: head rush.

2010-09-13 @ 23:22:14
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Mikusagi: Jaah så heter det! Men vad är orsaken om man får det jätteofta och så kraftigt...?

2010-09-14 @ 12:54:55
URL: http://[email protected]/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0