Alltså jag använder bara en massa konstiga ord som rubriker hela tiden

Hatar att jag aldrig går på toa för ens det nästan är försent, det är sådant här som ger mig urinvägsinfektion!
Som ni kanske förstår är jag kissnödig nu. Men eftersom att jag är dum i huvudet går jag inte på toaletten, utan fortsätter skriva på det här blogginlägget...
Anyhoweverways: Jag har äntligen fixat mitt bankkort! (Kände bankkvinnan förresten, så kan bara ringa henom när jag vill aktivera kortet. Behöver inte släpa mig in till banken igen. :D)  Nu kan jag äntligen shoppa igen<3

Btw så har jag problemas! På lördag är det massa saker jag borde göra, men jag kommer inte kunna göra något av det då Basselasse fyller 25 då och det ska vara kalaaaas~
Har planerat skitlänge med VH-tjejerna att vi ska shoppa då till exempel. Men måste dissa dom nu. Ska dock fråga om vi kan åka in någon anna dag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0