Ny underbar hälsningsfras: Tiddelivink

Tiddelivink!
Igår var det halvmaran. Mina kompisar jobbade där.
Jag hade mitt eget lilla marathon: Onyttighetsmarathon.
Seriöst, åt inte en enda nyttag sak igår! Enbart munkar, bullar, läsk, saft, pizza och chips...
Unbelievable.
Men var i alla fall och spelade lite fotboll! Eller alltså spelade och spelade... Blev väl inte så mycket fotboll egentligen. Men jävligt kul var det!
Har ju varit ensam hemma denna vecka, förutom storebrorsan då som kom på besök från Göteborg. Hen åkte hem igår så nu är jag all alone! Försöker komma ihåg när nu det var föräldrarna skulle komma hem... Kan ha varit idag. Kan även vara imorgon eller på tisdag. Killen med kollen här alltså! Eller alltså... Tjejen. Med kollen.
Fast det låter inte lika klatchigt. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0