Samtal till gud

De flesta människor pratar högt med sig själva och saker omkring när de är ensamma, jag är en av dessa.
Och idag var det regnigt och pisskallt när jag gick upp för den aaaslånga backen hem till mig.
Jag menar, vad fan Gud!? Har jag inte förtjänat bättre!? Tur för dig att jag har tofflor hemma att värma fötterna med sedan också!
Detta tänkte jag, så jag sade högt till himmelen: "JÄVLIGT TUR FÖR DIG ATT JAG HAR TOFFLOR!!"
Och det är fan sant. Det är jäävligt tur för Gud att jag har tofflor, annars hade jag fan i mig inte stått ut. Och hade hen fått se på annat!

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Det går inte att samtala till, bara med.

2010-09-02 @ 23:06:32
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Mikusagi: Käften pårej. Jag får samtala hur jag vill med/till MIN gud.

2010-09-03 @ 19:58:05
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0