Åhåhåå...

Har varit och spinnat nu!!
Asnajs. Verkligen mitt sätt att träna. Man får vara för sig själv och ingen lägger sig i, samtidigt som man pushas av instruktören och har musik pumpad genpm kroppen... Dessutom kan man kötta sönder och bli svettig!
Älskar at träna alltså. ANledningen till att det aldrig blir av är lång väg till aktiviteterna jag tränat och osäkerhet på min egen kropp... Asså jag vill inte studsa runt och göra övningar med mina pinnsmala kompisar... Känner verkligen att jag tränar för att jag behöver det, och de för att det är kul...
NOT NAJS.

Men på spinningen är det alltid minst EN tjock tant framför en, så kan man känna sig smal jämförelsevis med henom. :'D

Nu har klassen även planerat allt infö vår fekkenation! Lärarna har inget med detta att göra, detta är något vi gör utanför skolan. :) Vi ska hem till Amaya och grilla i hennes ugn~
9F1<3
Började med att vi hade en mattelektion utan lärare. Hade vår tokige SO-lärare Tomas första halvan. Men efter halva lektionen gick jag upp och sade: "DET HAR VARIT PRAT OM GRILLFEST. ÄR ALLA PÅ?"
Alla var på så resten av lektionen gick åt att planera. :D

Hittade för övrigt en ful katt som tydligen har världens bögigaste namn: Posh Abigail.
http://www.siames.se/Bilder/abigail%208v.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0