Amanda

Asså Amanda är ju en liten pingla asså!



Har inte lärt mig uppskatta henne förens på senaste. Vene varför. Har varit irriterad på henne av någon anledning...  Men hon har världens bästa syn på livet och sånt. Härligaste skrattet i världshistorien och en inställning till det mesta som är hur kul som helst.
Hennes humor är dessutom helt jävla störd.
Hon är evis som en jävla stubbe. Precis som jag. Och vi tycker oftast olika. BRÅK.
Hon är ärlig också. En starkt bidragande faktor till mitt nya goda tycke för henne!

Amanda, Amandra
En go' o' gla' tjej!
Är ej som alla andra
Nej, nej, nej, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Amandra

Tack Agnes! Vet inte vad jag ska säga, blev alldeles rörd. Du är en bra tjej! :D

2011-04-03 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0