Amaya

Sitter och kollar på Amaya när hon spelar Volleyboll. Eler, hela klassen spelar ju, men det är Amaya jag tittar på.
HON ÄR SÅ JÄVLA LITEN OCH SÖT.
Står där i mitten med en randig liten klänning och skrattar. :D
Hänger mer och mer med Amaya nu för tiden. Trivs med henne. Hon är omtänksam och lyssnar, dessutom är hon ärlig.
Hurra.
Nu ska jag dra till Friskis och träna med henne. Det ska bli kul, kul, kul.
Imorgon ska jag åka till stan med henne. Det ska bli kul, kul, kul.
I helgen ska jag vara med henne och hennes pojkvän. Det ska bli kul, kul, kul.

Kommentarer
Postat av: Metral

Mmh, hänger med oss gör du ju i alla fall inte! :(

2011-04-14 @ 00:47:21
Postat av: amaya

men med mig! och du är söööt!

2011-04-14 @ 07:09:40
Postat av: Rufus

Metral: JOHORU! Snart så. :D



Amaya: Jaarå! 8D

2011-04-14 @ 23:16:08
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0