'Couse I'm just a teenage dirtbag baby.

Teenage Dirtbag <- Har sjungit på denna i n vecka nu

Jobbiga dagar dessa har varit. Varit knas mellan mig och Johan, men nu är det löst och jag har insett att han är bäst igen. Himla tur, för vad vore jag utan honom?

SNART ÄR DET DAGS FÖR BAJEN HEMMAPREMIÄREN. Satan vad jag är taggad!!
Jag har aldrig varit på något hammarbygrejs innan, detta är första.
I somras, när jag lärde känna Johan och company (de flesta av dom hammarbyare, tror det är alla...) och fick veta mer om Hammarbykulturen tyckte jag det verkade asspännande. Vågade dock inte fördjupa mig i det av rädslan för att vara "wannabe". Men nu jävlar!
Det är mest Razmus "fel" att jag är så jävla pepp på detta. Som inbiten bajensupporter peppar hen sönder om detta, och det smittar av sig på mig!
Jag vet i princip nada om Hammarby, deras historia, spelare eller nåt. Vågar knappt kalla mig hammarbyare. Enda jag har gjort är att kolla på youtubeklipp (som folk har länkat) och blivit kär i den glada stämningen i klacken.
Tja, dte var mitt om Hammarby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0