Dagen

Dagen har varit så sjukt najs. Bestått utav:
Vaknar opp och käkar sallad.
Myser med JOhan innan han drar för att spela fotboll och köpa en TV.
Jag går ut på min soliga gräsmatta iförd detta:




Sedan kom JOhan hem, tog hand om mig och somnade.
Jag smög ut i köket (är ju trots allt där vi kvinnor hör hemma), bytte till klänning och förkläde och diskade.
Bestämde mig för att laga mat till lille Johan som låg och snusade så sött.
Upptäckte att jag inte hade något ris så fick komma på något nytt istället.
Jag betsämde mig för att försöka mig på en pastarätt.
Så med hjälp av en kreativ hjärna och en jävla massa envishet såg det efter ett tag ut såhär:


Sedan såg det ut såhär:



Och till slut såg det ut såhär:



Kycklingstrimlor och grönsaker (höll på och fiffla en jävla massa med dessa grönsaker och lagade till dom på mysitska vis för att det skulle bli bra!) i lite kokosmjölk med pasta. Och så lite soya och kryddor.
Jag blev nöjd... Och det blev Johan också. Som tur var.
Nu tänker jag avsluta allt med att lägga mig bredvid Johan och somna till en Bamse-sago-cd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0