GLAD PÅSK!

NU ÄRE PÅSK!!
Fan vad mysigt påsklov jag har haft! Speciellt senaste dagarna!
Igår åt vi påsklunch hemma hos Johans mamma och jag och Johan utbytte påsk-klappar.
FICK DESSA:



ASLYCKLIG!!!
De är skitsnygga och assköna! Coolt med rött också. :'3
Urbanears äre. Sådeså. Fint skareva!
Fick även leta efter påskägg som Johans mamma hade gömt! Bästa var doch chokladharen med en hundring som jag fick av påskharen. ;D (påskharen = Johans mormor)
Efter det vare grillning hemma hos Razmus. (Närvarande: Ramaya och Johangnes)
Skitmysigt vare! Trots att Razmus mongolid-jycke Mimmi åt upp köttet vi skulle grilla.... Kollade ondskefullt på henne resten av kvällen. (Inget ont mot Mimmi på riktigt, hon är en snäll hund. Fast hon ska ändå brinna för vad hon gjorde mot min köttbit...)
Kvällen i sammanfattning: FÖrsta utomhusmåltiden på året, godaste efterätten ever som åt framför sämsta filmen ever (The Tenant. Se den bara om du är jävligt flummig...), kortspel och en maaaassa prat!
Aja, hade trevligt hela lovet! Minns inte riktogt allt vad vi gjorde, men kul hade vi! (åh vad det låter som om jag har haft fullt upp med att träffa kompisar och sådant! Fantastiskt! Jag som mestadels bara legat hemma och tjockat mig. Men aja, ni får gärna tro motsatsen! Inte mig emot!)
GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0