IDA' ÄRE FEST

HEJ JAG ÄR ASTAGGAD.
Blev hemskjutsad av Johans mamma tidigt imorse då hon ändå skulel köra Johan till hans match, vilket gjore att jag vaknade ganska tidigt.
Vakna tidigt = Få saker gjort

Men det enda jag egentligen fått särskilt gjort är en påskpärlplatta som ni ska få se sedan när jag strykit den!
SKa även se till att sätta fjädrar i mitt påskris också. :D Idag blir det till att handla ägg att hänga upp i det också. Om jag hinnar.
SKA NÄMLIGEN TRÄFFA AMAYA OCH RAZMUS TILLSAMMANS MED JOHAN IDAG!!!
Är söndertaggad! Vi träffades alla fyra här om dagen och det var överdrivet trevligt! Ser fram emot hemmapremiären med bajen mer än någonsin nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0