Italia!

Nu jävlar! Nu åker jag till Italien om en vecka! Jag och klassen.
Ska bli ASKUL!!
Men finns ju lite att inhandla också ;D Både inför italien och inför sommaren! Här kommer min välplanerade shoppinglista!

Ett par najsa flipflops. Typ något sådant här:


Kanske inte att ta med till Italien, men här hemma i sverige!
En fin klänning.


Har denna i svart och är totalkär i modellen, men den är lite väl tjusig för att bara ha en sommardag, så denna ska nog också inhandlas...


Dessa~
Har dom ju i rött och har alltid tänkt skaffa dom i mörblå också. Imorgon ska jag gå och shoppa och se om jag hittar dom, annars får jag la beställa dom på hemsidan, men då blir det 40 kronor frakt. Not nice.
Detta och ett par badkläder!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0