Överlycklig

Ankor.
Äntligen verkar det som om drömmen slår in.
Jag hade ju ankor förut, som ni redan vet, och har saknat dom så stöööört mycket!
Är dock en massa problem som ska lösas, så vi vet inget ännu. Men det börjar arta sig!

Barnvakt.
Från och med nu har jag jobb två dagar i veckan! Dä ä narre.

Ensam hemma.
Skulle ju varit ensam hemma hela påsklovet, men nu verkar det som om mina föräldrar kommer hem i förtid. ): HELVETE...

Bloggande.
FYFAN VAD TRÅKIG MIN BLOGG BLIVIT. (Påstår att den var rolig innan.) Men seriöst! Vem FA-AN bryr sig om att jag ska vara barnvakt två gånger i veckan!? Jag och Ansie (mamman till barnen) och sen ingen mer. Vi är helt ensamma om det. Och jag är ganska säker på att Ansie inte läser min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0