Påsken är hääär, och sprider frid på jorden!

NU ÄR DET PÅSK!!
Neeej, tänker ni kanske nu! Det är ju om tre veckor!
Men banne, mig, nu jävlar tänker jag börja påska! Har redan börjat handla påskklappar och pynt och börjat pynta här hemma. :D
Har pyntat Agathon bland annat.
(För er som missat vem Agathon är: Agathon är min och Johan kärleksväxt. Att han heter Agathon beror på att när vi trodde att jag var gravid ett tag så döpte vi det icke-existerande barnet till Agathon, och blev så fästa vid namnet... Så Agathons lilla ande får leva i vår kärleksväxt istället!)
Så Agathon ser för tillfället ut såhär:


På hjärtat står det Agathon. Med blyerts. Har inte hittat en vattenfast penna att skriva det ordentligt med än.
Har även pratat med Yrsa, och snart åker påskgardinerna upp! Ska även pfå en påskbudget att köpa en massa påskpynt för...
Alla våra påsksaker är nämligen uppe i stugan.
Yrsa går med på detta då hon vet hur mycket jag älskar påsken. Mer om det i ett senare inlägg! Nu ska jag göra om mitt rum. SPÄNNANDE VA?
Är på första stadiet: Sortera alla mina miljoner kläder och packa ner i lådor. ROOOOLIGT.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du borde skaffa ett litet påskdjur som kan hålla julpigvinen sällskap. Han ser så ensam ut.

2011-04-02 @ 14:36:07
Postat av: Rufus

JIAAAAH FAN VILKEN BRA IDÉ!!

2011-04-02 @ 14:53:58
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0