Ser stilig ut idag med hårknut, kavaj och rött läppstift.

HEJ.
Idag ska jag hämta barn. Världens bästa jobb då det är roligt, jag gillar barnen och det är bra betalt. Dessutom är det nära hem.
Parmiddag med Ramaya turned out to be AWESOME. Jag och Amaya lagade sushi som blev världsbäst, Razmus åt pizza istället, Johan åt upp en hel tårta själv och Razmus hund var obehaglig och hade en tratt på huvudet.
Klockan fyra började Johan och jag vandra hemåt, efter mys alla fyra i Razmus säng (ingen misstolkning, PLEASE), tv-spelande som jag kom sist på, filmtittning och Razmus ständigt upprepade: "TÅÅÅRRTAAAA".
Det pratades om att sova över, men då Johan bor kanske femhundra meter bort lades det ner.
Det var inte längre en parmidag, utan fyra vänner som träffades! :D Överdrivet trevligt, det är så jag skulle vilja beskriva det.

Nu planeras det sällskapsspelskväll! Monopol på agendan. Och Tacos.
It's going to be legen-
Wait for it...
DARY

(SKulle publicera detta igår, men glömde visst bort det...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0