Tjejkväll!! GUD SÅ CHICT! BLOMMA!

Hade tjejkväll! Liisa kunde tyvärr inte komma, men ALice, Amanda och Bea kom hom till mig, åt min mat och var trevliga. Ordet bildbomb skulle jag vilja använda, men känns smått o-aktuellt då jag bara har fyra bilder. Fyra mycket fina bilder dock!
Aja, what the hell. Livet är till för att levas: Bildbomb!



Alla hade gjort sig fina inför fotograferingen.



Speciellt jag som hade satt på mig min finaste mössa och mina nya fina hörlurar stunden till ära!



Amanda körde på sexig och förförande stil. ;) Mjau! Bea också.... Tror jag. I alla fall.


Det blev.... Det där. Att äta alltså.
Mycket spännande.


Kommentarer
Postat av: Bea

Vill fjärta på Amanda för att hon döljer mitt ansikte på den sista bilden! D:

2011-04-25 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0