Far min

Min pappa. Min far. Jag brukar kalla honom fader vår. True story.



Här har vi honom. Skönheten själv.

Han har jobbat som allt (inklusive bagare, trädkramare och bonde) och kan allt. Har varit chef inom Greenpeace, har barn med tre olika personer och är gift med en liten, liten rödhårig skåning. Och är världens snällaste gubbe. Han älskar att dricka konstigt kinesiskt te som han gör i tekannor som är mindre än de flesta koppar. Han har snälla ögon. Hatar att ha fel. Är med i mensa. Lägger sig på golvet ibland "för att det är bra för hans rygg" eller nåt... Cyklar till jobbet (som ligger inne i gamla stan) även på vinter. Älskar att köpa specialbeställda skor. Ibland åker han iväg i en vecka till någon koncentrationsläger och siter och stirrar in i väggen i en vecka. Han är aspepp på att jag ska satsa på musiken och hjälper mig med allt jag behöver hjälp med. Är asbra på att uppfostra barn.

Tjaa, et var väl lite om min kära fader vår dårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0