Haha mysig eftermiddag/kväll!

I slutet på dagen, precis efter sista lektionen, hamnar jag, Bea och Victor tillsammans kvar i skolan och ska göra lite saker.
Jag säger lite på skämt: Haha, det är nu vi åker hem till mig och fikar!
Alla ler lite osäkert.
Bea vågar sig på ett: Jiaaah...
Victor: Haha, jaa..
Alla, lite osäkert: Varför inte?

Så... Vi bestämmer oss för att åa hem till mig, som har föräldrafritt, och fika! Det blir fika, deeptalk, och TV-spel... Asroligt! Bästa kompisgruppen ever! När vi närmar oss slutet på TV-spelsronden kollar vi på klockan. Klockan var sju. SÅ vi bestämmer oss för att vi lika gärna kan äta middag tillsammans också! Thailändsk kycklingsoppa blire! Asmysigt.
Kvällen avslutas med några mysiga gruppkramar.

Blir detta en tradition? Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag röstar för att det blir tradition!

2011-02-23 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0