Helvettttttte

Jag och Johan har bakat cookies med en systemkamera i högsta hugg! Bilderna är ganska suddiga men fulla med lycka.

I alla fall! Förut hade jag alltid samma recept till mina cookies, och det var asbra! Det är lite lurigt det där med cookierecept nämligen. De är så fruktansvärt olika! Men den här gången kunde jag inte hitta mitt gamla recept, så vi fick efter många om och men ta ett annat!
Vi bakade så stört mycket utav detta recept. Vi använde bland annat 600 gram smör och 6 chokladkakor. Jupp! You heard me right!

Men det här nya receptet var inte sådär asbra, så kakorna blev inte så supergoda som de jag brukar göra blir. (sadface)
Och precis när vi var klara hittar Yrsa det gamla receptet... Man bah HAPP.
Aja, får baka de gamla en annan gång då!



Jag är så himlans kreativ i mina små poser!!!!! Vet inte riktigt vad jag gör på den sista. Sörjer för mitt eget psykes skull?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter kakor, inte cookies.

2011-02-21 @ 01:17:31
Postat av: Mikusagi

Jag håller med .

2011-02-21 @ 15:03:15
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rufus

Asså ni är verkligen jobbiga och onödiga. De där kakorna kallas cookies.

2011-02-22 @ 12:42:44
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0