Igårkväll

Igårkväll var asmysigt! Vi kollade på Paranormal Activity två, och precis när alla satt och klagade på att den var asseg och inte alls läskig så flög alla luckorna i köket upp (i filmen allstå, thank god...) och alla skrek som fan och kastade sig i famnen den bredvid... Vi är modiga män.
Sedan precis efter filmen när alla satt i köket och var skitskraja med varsin kopp te så ringer en telefon... Våra redan av skräck lamslagna kroppar stelnar till om möjligt ännu mer när ingen känner igen signalen... När vi tillslut, ihopträngda i en liten skräckslagen klump, vågade gå in i vardagsrummet och kolla vad det var, visade det sig vara Johans mammas jobbtelefon. Thank god for that.
Planen var väl att titta på en till film, men slutade med att vi satt timtals i köket och pratade över en kopp te. Mysipysi!

Sitter nu på Johans rum vid hans stationära medans Jojjeman själv ligger i sin soffa och degar i solen. Det är ju stört mysig sol ute idag! Jag var aspepp på att ta med en filt ut och bara lägga sig på den i gräset och njuta av värmestrålarna... Tills Johan påpekade att det är minusgrader och snö ute. Då försvann min eufori. ):

Jag och Lova har skaffat oss ett youtubekonto också. Har redan en film jag vill ladda upp, men det blir helt osynkat när jag laddar upp den på youtube. Aja, när det funkar ska ni genast få ta del av den! Jag spelade in den sent en kväll när jag var osunt uttråkad och ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0