Oh faan vad jag är sugen på kycklingsoppa!

Jag har aldrig berättat om mitt dragspelsspelande va? Trorintere! I alla fall. Jag har börjat spela dragspel. Har inget eget, men lånar skolans så ofta jag kan. Och jag och far min är på jakt efter ett eget dragspel till mig... Går ingen kurs utan lär mig själv. PÅ samma sätt som jag lärde mig piano, sång och gitarr. (Har ju även hållt på lite med flöjt, trummor och bas, men ingetdera är mina huvudinstrument) Fick lite hjälp av en småknasig musiklärare med hårig näsa att förstå mig på dragspelet! Och god det är cp som fan ): Kvintcirkel wtf!?
Aja, jag kämpar på och har askul! Kan ju även tilläggas att jag velat spela dragspel sedn jag var en liten valp :) Så lyckan nu är oändlig.



Vilket jävla cp-instrument det är asså...

Kommentarer
Postat av: Grim

Hahaha, jag vill också kunna spela dragspel! :'DDD Det är fett ballt. Jag fick ett barndragspel av en kompis i julklapp men vågar inte spela för då får säkert grannarna damp på att jag stör deras dunkadunka-musik. bH

2011-02-10 @ 10:16:52
URL: http://grimfox.blogspot.com/
Postat av: Anne

hårga låten näcken hälsingland

2011-04-23 @ 12:04:25
URL: http://comhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0