Vaknade av mig själv idag

Jag har studiedag idag. Det hade inte Johan... Så det var en förvirrad och ensam Agnes som vaknade idag i Johans säng. Aja, bussen hem härifrån går 09.33, så jag hinner väl blogga lite. Har gått runt här lite och snott kakor och m&m's. :D Ehehe bra frukost. Så med andra ord: Det är en rund och lycklig chey som sitter här och bloggar!

Inatt drömde jag att jag åkt emed en snygg kvinna och hennes supercoola hund i henne ASSNYGGA vita bil (jag hade också en hund. Den var rund och brun och sov.) åkte över isen i min vik där jag bor, sedan krockade vi med stranden. Då var hundarna plötsligt i livsfara och vi var tvugna att krama dom lite. Sedan läste hon av tempen på dom, och min var tydligen asvarm. Då satte hon på lite kludd på min hund och läste sedan av igen. Då var den tydligen frisk... En sådan smart kvinna hon var, va? Enastående! Ja själv hade jag aldrig kommit på kludd-idén!
I alla fall, sedan hade jag ett djupt och originellt samtal med henne, och det visade sig att hon vunnit en halv miljon på stryktipset.

Kommentarer
Postat av: Arild

Stryktipset och kludd, alltså.

2011-02-08 @ 21:17:55
Postat av: Rufus

Mmh det är det som gäller vettu.

2011-02-08 @ 21:48:06
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0