Aja kan väl försöka

Asså... Jag skriver ju typ nästan inte alls längre. ): Det är ju superkasst. Jag gillade att blogga! Var mysigt att få ur mig allt, men nu har jag ju jobbige herr Karlsson att vara med hela tiden istället, så då blir det lite tid över för bloggande.
Mitt liv har dessutom blivit mycket mindre spännande, allt jag gör nu för tiden är att ligga och fjärta med Johan...

Anyhoweverways: Ska göra en total uppryckning och försöka börja blogga igen. Om jag misslyckas så misslyckas jag... (Ännu ett par smarta ord från ett riktigt geni.) Men jag förlorar ju inget på att i alla fall försöka. :D So försöka it is!

Gillar det här med ordet "försöka"... Om någon (typ en själv) försöker få en att lova att göra saker kan man alltid svara: "Ahrå, ska försöka!" Och då har man u liksom inte lovat att GÖRA det ;D Ohoho I'm so smart.
Och det är väääldigt svårt att misslyckas med att försöka också! Asså, bara man försöker lite grann så kan man säga att man i alla fall försökt.

Det sorgliga i min nuvarande situation är dock att mina föräldrar genomskådat detta genialiska taktik från min sida, och tvingar mig att lova att faktiskt GÖRA saker, istället för att lova försöka med det... Asirriterande. Ruinerar hela min gyllene åskådning på detta försöka-fenomen.

Avslutar med ett abrupt och plötsligt HEJ DÅ.


Kommentarer
Postat av: Arla

Det är killen eller konsten.

2011-01-15 @ 22:07:41
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Rufus

Mmh I guess :/ Men jag kan göra honom till min musa och få två flugor i en smäll! ;D

2011-01-16 @ 02:34:50
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0