Allan och Vickan

Jaha. Då har ni äntligen blivit ett par, mina kära vänner. Så fint att se. :) Vill skriva något längre som är sådär riktigt känsligt och fint, men jag orkar inte. Sorry guys! En annan gång. (Jag gillar att tro att detta skulle betyda något för er.)
Mina bästa lyckönskningar till er. Bara ni får lite tid över till mig också!
Kram

Och resten av er också! Jag vet att ni bara är runt 8 stycken men det struntar jag blanka fan i! Det är nu jag hade tänkte skriva om något roligt jag varit med om, men jag inser att jag bara har suttit stilla på mitt feta arsle hela helgen och inte gjort någonting. Attans.
Eller ju en grej har hänt! Jag har fått upp ögonen för äventyrsfilmer... Typ National Treasur och sådant där. You've got to love them! <3 De har alltid en cool huvudperson som kan allt, en snygg och smart tjej som ofta visar sig vara bra på att slåss eller skjuta också, en rolig och småkorkad sidekick som kommer med roliga kommentarer och allmänt höjer stämningen i den annars så brutalt fängslande och spännande actionrullen!
Mer av detta. Ska ladda ner lite Crocodile Dundee.
Jag är så lyyyyckliiig jag är så lyyyckliiig! Jag är så lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag!


Kommentarer
Postat av: Alice

Det betyder något för mig, Agnes :DD

2011-02-02 @ 20:32:13
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0