Det ligger en tår på bordet framför mig...

Dte gör det faktiskt! Men jag är inte ledsen. Läste bara denna text:
http://marrebarre.blogg.se/2011/january/jag-hade-aldrig-tankt-att-bli-kar-i-dig-1.html?_tmp=d872b42c9df5b8c7c7fa49583c7476ec69aed381

Och känslig som jag är började jag att gråta...
Jag måste städa toaletten, mitt och Johans rum och mitt eget rum på innan jag måste ta bussen för att möta Vickeboyy. Vad gör jag?
1. Äter
2. läser om tortyr
3. Spelar piano
4. Parfymerar mitt täcke (Bra idé va!? Nu kommer det lukta jättegott när jag ska sova! :D)
5. Fixar i ordning min nya klocka jag köpt och fäster i en halskedja. I love it!!<3





SÄtter mig framför datorn igen...

Och nu siter jag här ): Faan. Har svårt att ta mig härifrån också.

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, söta. vad fin du är som länkar och allt. jag blir så otroligt glad när alla lämnar fina kommentarer, så tack så jättemycket, verkligen. KRAM!

2011-01-27 @ 21:46:09
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0