Middag framför TV:n med grabbarna

Jag var precis med om något underbart grabbigt hemma hos Johans pappa. Hans pappa, hans brorsa och han satt framför TV:n och åt middag och kollade på fotboll. Och så lite osäker, mitt i soffan sitter jag och försöker äta maten med så fint bordskick som det går från soffbordet.
Vad fan gör jag där? Jag passade ju inte in någonstans! Jag försöker förtvivlat förstå det här med fotboll och spelarnas namn och platser och vad en offside är och så... Jag kämpar verkligen! Inget blir ju heller bättre av att Johans pappa efter halva matchen lägger kommentaren: "Vilket fotbollsgeni du har dragit hem Johan..."

Det var jävligt god mat i alla fall, det var ju trevligt. :)

Kommentarer
Postat av: Arla

Hahahaa

2011-01-16 @ 20:47:59
URL: http://ekologik.se/arild
Postat av: Mikusagi

Hallå, du säger att du inte förstår hur en kommer till min blogg. Klicka på det som står efter "URL:" under min kommentar, aight?

2011-01-18 @ 19:45:21
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0