NUEJAHEMMA

Hej.
Välkomnas utav ett fint litet arbetskompendium på 21 sidor!!!!!! :)))
Det handlar om musikteori och kommer från min skola jag ska börja på i höst... Är ju kul kan man tycka! Lära sig lite noter och sånt!
Men varför i helvete ska det vara så jävla svårt att göra en helt vanlig F-klav?
Såhär ska den se ut va:

Kan ju tänkas var ganska lätt faktiskt! En liten lagom böjd kurva med en plutt och två små prickar. Jättetrevligt!
Men så fan heller.
Jag kämpar i blod, svett och tårar men lyckas inte producera några lagom böjda kurvor med pluttar! Näe, nä nä! Det ser ut som dom där G:na man gjorde i förskolan fast upp och ner och lite halvsmälta. Jättefina.
Prickarna lyckas jag dok ganska bra med. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0