Shopping på måndag!

Lyssnar på denna underbart coola snubbe och kollar in lite kläder och skor...
Johan har klippt gräs hela dagen och sover som en gris så jag sitter upp och håller mig uppdaterad på H&M. Jag och brodern min ska åka och shoppa lite på måndag så kollar igenom lite så attt jag är förberedd på vad jag ska köpa.
Är skitsugen på ett par enkla röda pumps! Typ dessa för 299 från DinSko:
Pumps
Jag är ju totalinsnhöad på 50-tal just nu, så dessa är ju perfekta! Jag brukar ju vanligtvis ENBART gilla höga klackar med platå. Typ mitt senaste inköp, dessa för 699 på scorette:

Men asså dessa pumps vill jag kunna ha ganska casual! Typ till en kompis eller i stan.
Här har vi collage (gjort i mitt älskade paint) över hur jag tänker mig i sommar. Cykeln på bilden ska jag för övrigt få! Lycka! Och bikinin och hatten (inte den på bilden, utan en liknande  från italien) har jag redan.
Asså baddräkten är ett absolut måste... En sailorklänning måste även inskaffas! Näe inte en... Många! Vet dock inte vart jag ska leta riktigt. Aja, håller ögonen öppna!
Som det kanske syns så har jag smådille på sailor-stil. :D Sailor och 50-tal! That's me!


Bikinin - MQ ungeför 400 kr
Den nmörkblå klänningen - H&M 149
Cykeln - Kronan Cyklar 4700 kr någonting...
Pumpsen - DinSko 299 kr
Solhatten, sailorklänningen, pussmunnar, rosett, blommor - GOOGLES HÄRLIGA VÄRLD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0