Världens bästa grannar

AWESOMEPANTS

God I'm in love with that guy.
Nu ska jag iväg tillsammans med grannen Anita och hälsa på en liten bebis en bit bort och se om det kanske till och med blir barnvaktsjobb!
Fysatan. Bal i torsdags. Det var ASKUL men jag dansade way too much och har nu ont i hela kroppen...

För övrigt har jag världens bästa grannar!
Kom hem från Johan och upptäckte att ytterdörren är låst och mina föräldrar är  ute och fiskar strömming... Vad händer? Jo! Kära tant ANita kommer förbi och följer med mig till baksidan av huset och hittar där en öppen verandadörr jsom jag kan komma in genom! Medans jag och Anita sitter på verandan och pratar lite så skickar Viveka, hon som bor ovanför mig, ner ett litet paket med chokladbitar i ett par ihopknutna badrockskärp och säger: "Hörde att du är utelåst! Här är lite proviant!"
SÅ JÄKLA HÄRLIGA GRANNAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0