Dräggel i näsan

Och för att göra det lättare för er att läsa, har jag gjort det jag skrev i fetstil, och det Metralskiten skrev vanligt! Hurra för mig.

19:19 Metral: Smällar man får ta!

19:19 Metral: Det kunde ha varit värre... jag menar, jag kunde dräglat mig själv i
näsan! Tusan, skulle aldrig kunna leva med mig själv då...
19:21 Rufus: );
19:21 Rufus: Sluuuutaaa....

19:22 Metral: Haha, förlåt, Sockmister. :) Du vet att jag tycker om dig ändå. Även fast du dregglar dig i näsan. :D

Som tur är så gillar folk mig även fast jag dräglar mig själv i näsan. En jävla tur faktiskt!
Japp, jag har dräglat mig själv i näsan. Ytters otrevlig och icke minnesvärd upplevelse. Minns den dock ändå...
När jag var liten (thank god, hade nog inte varit lika öppen med detta om det varit häromdagen) hängde jag upp och ner från min våningssäng. Och dregglade.
Och vaaaart tar dräglet vägen om man hänger upp och ner? Gissa!
Aaah precis. Mycket obehagligt.

Tack för mig!




Kommentarer
Postat av: Hemlis

http://i55.tinypic.com/210nn2u.png



Tror det såg ut såhär!!!

2011-03-31 @ 02:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0