Drama lama

Okej b-rudar och g-rabbs...
Jordnötsrutor. Så jävla värda.
Ni hittar dom bland smågodiset på coop.
Smakar lite som snickers.

Idag har hela kalssen varit i skolan och övat på vår pjärre-pjäs.
Och minsann, den är ingen vanlig urdålig och halvlam skolpjäs: DEN ÄR BÄST.
Okej jag överdriver en smula månne sisådär... Jag må vara lite partisk.
Men jag är astaggad och det ska bli skitkul att spela upp den!
En sak är småknas bara... Jag spelar ingen.
Asså min roll har typ nada personlighet!! Jag har mest repliker av alla i klassen, men det är typ bara ifyllnader när de andra säger vettiga saker... Seriöst! Tråkigaste personen ever! Säger bara lite saker som ingen annan pallar säga...
Typ: Tack, ni är verkligen snälla!
och Tack!
och Hur är det, Mimi?
Bara för att någon måste ju säga det liksom...
Aja, det är kul ändå. :'D

Efter pjäsrepetiotioner fikade vi i lärarummet. Sist kvar var jag, Victor Amaya och Lova... Tillslut var det bara jag och Lova som lallade runt ett tag tills vi båda tog bussen hem.
Bland annat så låtsades vi slåss på busshållplatsen när det åkte förbi bilar :D
"VARFÖR LÅG DU MED TOMMY DIN JÄVLA... JÄVLA... HORA!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0