Ett tag funkade det faktiskt!

Var ett tag då det ändå gick gansa bra för mig i skolan denna termin! Men nu har jag gått och lagt mig under en tjock yllefilt och glömt bort att jag ska få mina betyg snart...



Aja, jag tar fram denna fina ursäkt: Det är för att jag har alla intagningsproven just nu!
Och true story faktiskt, det sliter något oerhört mycket! Ständig press på om det kommer gå bra eller ej på de olika proven... Oh gosh, det är synd om mig!!
Har nu bestämt mig för att om jag inte kommer in på varken Södra Latin eller Rytmus så vill jag inte gå estet-linje.
Om jag inte så pass bra att jag kommer in där, så vill jag inte.
Blir väl Södra Latin sam för mig i så fall eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Men estetare är jättegulliga ju!

2011-03-19 @ 02:17:35
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0