Haha! Hittade detta

Hittade den mest fantastiska lista på min vän Beas blogg!
En lista på kalasen vi i gänget firat... Hon har kommit fram till att det alltid händer tragiska saker på dessa små tillställningar!
Det som står nedan i snedstil är det alltså Bea som skrivit, inte jag.

"Kalas 1:

I min gäststuga för Agnes, Manfred och Hugo. Vi hade bakat två stycken goda tårtor, men så helt plötsligt... Så får Manne-Panne en radio i huvudet.

Kalas 2:

För Pontus i Fridtorp. Detta var helt och hållet Agnes fel! Vi skulle leka hela havet stormar, tillslut är det bara Agnes, Liisa och Ponkie kvar som kämpar om de sista stolarna. Då när Ponkie är på väg att sätta sig ner på en av stolarna kommer Agnes fram och puttar ner honom på marken. Sen springer hon till den andra stolen, puttar ner Liisa och sätter sig ner. Om jag lyckas hitta filmen på det här ska ni absolut få se!

Kalas 3:

Även detta för Ponkie. Han anländer på en cykel med Galne-Hugo. Hugo trampar på nerför backen men får inte stopp på cykeln. Så de ramlar av, eller mest Ponkie... Sen kastade vi vattenballonger på honom också, för att han förlorade en lek. Även detta finns det film på! "


Fyfan för oss! Att vi kastade vattenballonger på Ponkie på hans egen födelsedag! Men aja, han får la skylla sig själv, han förlorade ju i dansstopp. Kass jävel det där.

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Awww tack joyce! :) Ska fixa't!

pöööössss

2011-03-25 @ 12:36:41
URL: http://ellalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0