Idag

Idag har bestått utav följande:
Sova en jävla massa.
Åka in och träffa bästaste Metral, Talyz, Adis och Ozeloten. Ååååh så jag saknat dessa människor!
Komma hem och gråta en massa vid middagsbordet. Jävligt god mat var det också... Värt att nämnas.
Gå hem till Beatrice och gråta lite där och käka en jääävla massa tuggummi!
Prata lite med Johan i telefon. Avslutade med ett fin "Jag älskar dig." Bättre humör efter det.
Gå hem. Lägga mig i soffan och gråta lite till VAD ÄR DET MED ALLT DETTA GRÅTANDE!?
Få en gosetiger hårt kastad i ansiktet av en flummig klimakterietant. (Yrsa)
Saknat mina bröder.

OCH NU SKA JAG FAN I MIG SOVA. RAAAAARH JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT.

Det här är för övrigt min brors blogg. Han hippien med roligt skägg.
Den är bra och fint skriven. Han är fin, han!
Mina bröder är nog några av de finaste människorna på vår jord. Ärligt alltså.
Syskonkärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0