Jaohmen

Sitter här i godan ro och skriver om vietnams flod-deltan. Det är kul!
Efter skolan blire shopping med Amaya-Grisen! Blir najs. Ska se om jag har några pengar kvar.... Efter lovets shopping är det ganska liten chans. :/

ÅH VAD JAG HATAR SÅDANA DÄR INLÄGG!

"Sitter här och blah blah blah och idag har jag blah blah och efter skolan ska jag blah blah! Det blir najs!"
Fyfan. Får rycka upp mig. Nu är det i alla fall gympa. Vi ska dansa.
...det blir spännande! Jag komer få handsvett, snubbla och sedan kräkas och bryta benet. Sedan skadar jag någon i min närhet.
Nä okje, not very likely. Är inte så värst nervös av mig när det kommer till att dansa med någon i klassen. DET ÄR BARA FINA GRABBAR OCH JÄNTOR HÄR VAH!

Ska faktiskt bli kul.
Och nu till min exklusiva hejdå-hälsning:
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0