Johanboy

Johan har en benägenhet att sitta och babbla för sig själv (egentligen till mig, men jag lyssnar inte) när jag till exempel sitter vid datron eller vid pianot eller liknande.
Exempel:
Jag sitter lite på sidan i soffan och har datorn på ett litet bord bredvid soffan. Jag sitter och laddar ner filmer. Lohan sitter ihopkrupen vid min rumpa och svamlar.
Johan Babbel babbel babbel babbel (här börjar jag lyssna) det luktar verkligen fis! Verkligen verkligen fis. Och din rumpa är närmast, så den förlorar.
Jag: Min rumpa förlorar aldrig.
Johan: Hihii...

Och nu nyss så gick hen runt i köket aslänge och babblade om maränger och chokladpudding. Tillslut går jag ut för att kolla vad han gör egentligen. Möts av denna syn och dör.


Där sitter han invirad i ett täcke och mumlar in i kylen. Älskade lille vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0